Klachten

Klacht, compliment of tip?
We doen elke dag ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u een keer niet tevreden bent. Dan kunt u een klacht bij Veluwonen indienen.

Wij vinden het belangrijk dat u het ons laat weten als u niet tevreden bent. Dit helpt ons onze dienstverlening steeds weer te verbeteren en we willen ook graag uw klacht oplossen.

Ook als u blij of tevreden bent, vinden we dat natuurlijk leuk om te horen. Heeft u een tip, suggestie of klacht?

  • Stap 1: mail deze dan naar klachten-at-veluwonen.nl
  • Stap 2: u krijgt van ons per email een bevestiging van uw klacht
  • Stap 3: we bellen u om een afspraak te maken zodat we samen de klacht kunnen bespreken
  • Stap 4: we komen bij u op bezoek of we bellen met u
  • Stap 5: als de klacht is afgehandeld en u tevreden bent, sluiten we samen de klacht af.

Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC)
Natuurlijk proberen wij samen met u naar een goede oplossing voor uw klacht te zoeken. Mocht u niet tevreden zijn met de oplossing die wij bieden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie: Klachtencommissie Woningcorporatie Stedendriehoek.

Deze commissie behandelt klachten voor Veluwonen en andere corporaties in de regio.
De commissie heeft daar regels voor. U leest deze hier.

Wilt u een klacht indienen bij de KLAC?
Dan kan via dit formulier. U kunt het invullen en mailen naar de Klachtencommissie.

Meldpunt Integriteit Woningcorporaties
U vermoedt dat bij een woningcorporatie sprake is van dubieuze inkoop- en onderhoudscontracten of frauduleuze verkoop en aankoop van vastgoed en grond. Of dat er sprake is van zelfverrijking door medewerkers, management, bestuurders of de raad van commissarissen van woningcorporaties. Meld dit alstublieft bij het Meldpunt Integriteit Woningcorporaties, zie website.

 

De leden van het KLAC, v.l.n.r.: Rinus Breeuwsma (voorzitter), Ineke van Dalen (plaatsvervangend voorzitter), Jan Harkema, Thom Oorthuis en André Morsink.