Heel Veluwonen belt...

2-4-2020  We zijn begonnen met het bellen van zo’n 1.700 van haar huurders. Anita David is medewerker Wonen en vertelt waarom Veluwonen dit doet: ‘We willen graag een praat je maken en horen hoe het gaat met iemand in deze nare tijd. Is er eenzaamheid? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Zijn er zorgen? Misschien kunnen wij als woningcorporatie wel helpen. Bijna alle medewerkers van Veluwonen werken vanuit huis en we willen graag wat doen voor onze huurders. Zo maken we even contact!’

Veluwonen belt haar huurders op omdat voor veel mensen het thuis zitten steeds moeilijker wordt. Marco de Wilde (directeur van Veluwonen): ‘Het duurt nog wel weken voordat we weer normaal naar buiten kunnen. En als je bijvoorbeeld alleen woont, dan komen de muren misschien wel op je af. Een praatje maken kan helpen. Ook helpen we onze huurders graag bij het vinden van oplossingen voor andere dingen waar ze tegenaan lopen in deze Coronacrisis. Veluwonen zorgt voor 4.000 huizen en voor de mensen die erin wonen. Ik vind dat we in deze tijd de helpende hand moeten uitsteken waar dat kan. Daar zijn we voor!’