Corona maatregelen

Update: 11-05-2020 We hebben afgelopen maanden helaas geen reparaties en onderhoud kunnen doen in onze huurhuizen. Maar vanaf 11 mei 2020 doen we dit wel weer.

Veluwonen volgt daarbij nog steeds het advies van het RIVM. Daarom vragen we u eerst of er iemand ziek is in huis. Is er ziekte? Dan komt de aannemer of installateur later. Als de aannemer of installateur in uw huis komt, moet hij zich aan deze regels houden:

- richtlijnen bij reparaties;
-
richtlijnen bij onderhoud, bv cv-controle.

Wat is de stand van zaken?

1. Ons kantoor in Eerbeek blijft dicht. We verwachten dat dit tot 1 juni 2020 duurt.
Heeft u een vraag voor Veluwonen? Neem gerust contact met ons op:

Het kan zijn dat de wachttijden bij de telefoon langer zijn dan u van ons gewend bent. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen.

Let op: u kunt dus ook niet meer contant of met pin bij ons betalen. We raden u aan een automatische machtiging aan te maken voor de huurbetaling.

2. Reparaties doen we weer 

  • Reparaties binnen in huis doen we weer vanaf 11 mei 2020. Wel vragen we eerst of er iemand in huis ziek is. Is er niemand ziek? Dan gaat de aannemer of installateur aan de slag. 
  • Reparaties aan de buitenkant van uw huis gingen en gaan gewoon door.

2a Heeft u de afgelopen weken een reparatie aan ons doorgeven?
Dan belt de aannemer of installateur u binnenkort voor een afspraak. Hij vraagt u of er iemand ziek is, legt u precies uit hoe hij werkt en hoe hij rekening houdt met hygiëne.

2b Wanneer komt de aannemer voor de reparatie?
Het kan helaas even duren voordat we uw reparatie kunnen doen. Er ligt namelijk veel achterstallig werk. U komt vanzelf aan de beurt.

2c Wilt u een reparatie doorgeven?
Dan kunt u ons altijd bellen of mailen? Uw reparatie gaan we dan uitvoeren (mits er niemand in huis ziek is). We zijn bereikbaar op (0313) 65 90 23 of welkom-at-veluwonen.nl

2d Hoe let de aannemer of installateur op hygiëne?
Lees hier meer...

3. Onderhoud aan uw huis
Werk aan de buitenkant van uw huis (bijvoorbeeld schilderwerk) gaat gewoon door.

Werk aan de binnenkant van uw huis (bijvoorbeeld een nieuwe keuken plaatsen of cv-controle) doen we dus weer vanaf 11 mei 2020. Wel vragen we eerst of er iemand in huis ziek is. Is er niemand ziek? Dan gaat de aannemer of installateur aan de slag.  

Let op: we doen alleen klussen die maximaal 1 dag duren. Werk dat langer duurt doen we nog niet.

3a Hoe let de aannemer of installateur op hygiëne?
Lees hier meer...

4. Krijgt u binnenkort de sleutel van uw nieuwe huis?
Een van de woonmakelaars belt u om te overleggen.

5. Persoonlijke afspraken (bijvoorbeeld huisbezoek) met onze medewerkers kunnen worden afgezegd
Het kan zijn dat persoonlijke afspraken met deze medewerkers niet doorgaan. We vragen eerst of u klachten heeft. Zoja, dan komen we niet bij u langs. We maken een nieuwe afspraak met u. Waar mogelijk is er telefonisch contact met u.